Lietošanas noteikumi
SIA Beauty world by Vita, reģistrācijas Nr. 40203270269, adrese: Mārupes nov., Mārupe, Mazā Spulgu iela 3 - 32, LV-2167, turpmāk – internetveikals – nodrošina mājas lapā pieejamo saturu un sniedz preces/pakalpojumus saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.
1. Vispārīgie noteikumi
Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību iegādājas preces/pakalpojumus, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c.
2. Kosmetoloģijas pakalpojumi
Visas kosmetoloģijas pakalpojumu vizītes notiek tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Tas nodrošina, ka katrs klients saņem personalizētu uzmanību un nepārtrauktu apkalpošanu. Lai ieplānotu tikšanos, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni: +371 29505794 vai e-pastu: judkovita@gmail.com
Katra tikšanās sākas ar visaptverošu konsultāciju, kurā kosmētiķe uzklausīs jūsu vajadzības un vēlmes. Piedāvājam plašu pakalpojumu klāstu, kas pielāgots dažādām ādas kopšanas problēmām un vēlmēm.
Pēc konsultācijas mūsu kosmētiķe novērtēs Jūsu ādas tipu, stāvokli un ieteiks piemērotas procedūras Jūsu mērķu sasniegšanai.
Pamatojoties uz konsultāciju, mūsu kosmētiķe izstrādās pielāgotu pakalpojumu plānu, kas pielāgots jūsu īpašajām vajadzībām.
Jūsu tikšanās laikā, mūsu kosmētiķe pēc vienošanās, nodrošinās pakalpojumus, izmantojot augstas kvalitātes produktus un profesionālas tehnikas, lai nodrošinātu optimālus rezultātus.
Mēs piešķiram prioritāti jūsu komfortam un apmierinātībai visā pakalpojuma sniegšanas procesā.
Pēc procedūras pabeigšanas mūsu kosmētiķe sniegs personalizētus padomus par pēcapstrādes kopšanu un produkta lietošanu, lai saglabātu un uzlabotu rezultātus.
Ja jums ir kādi jautājumi vai nepieciešama papildu palīdzība, vienmēr esam gatavi jums palīdzēt.
Par sniegtajiem kosmetoloģijas pakalpojumiem varēsiet samaksāt klātienē, samaksājot skaidrā naudā vai sagatavosim un uz Jūsu e-pastu nosūtīsim rēķinu, kuru varēsiet apmaksāt ar bankas pārskaitījumu Jūsu internetbankā.
3. Dāvanu kartes vispārējie noteikumi
3.1. Dāvanu karti var iegādāties klātienē vai sazinoties ar mums tiešsaistē.
3.2. Dāvanu karti var iegādāties par brīvi izvēlētu summu, minimālā summa ir 30,00 eiro.
3.3. Ja izvēlētā pakalpojuma cena pārsniedz dāvanu kartes vērtību, dāvanu kartes īpašnieks piemaksā starpību.
3.4. Ja pirkuma summa ir mazāka par dāvanu kartes vērtību, starpība netiek atmaksāta.
3.5. Dāvanu karte netiek mainīta pret naudu.
3.6. Dāvanu kartes derīguma termiņš ir 3 mēneši no iegādes datuma.
3.7. Kartes, kam pārsniegts derīguma termiņš, netiek pieņemtas un tiek anulētas.
3.8. Ja karte ir bojāta vai pazaudēta, jauna karte netiek izsniegta, kā arī nauda netiek atmaksāta.
3.9. Dāvanu kartes jebkāda veida pavairošana ir aizliegta.
3.10. Dāvanu karti ir iespējams saņemt uz vietas (papīra formātā): Vienības gatvē 109, Rīga, LV-1058, Unity Biznesa centrā, C ieeja, 1. stāvā vai tā tiek nosūtīta elektroniskā formātā (.jpg) uz pircēja norādīto e-pasta adresi vienas darba dienas laikā.
3.11. Par dāvanu kartēm varēsiet samaksāt klātienē, samaksājot skaidrā naudā vai sagatavosim un uz Jūsu e-pastu nosūtīsim rēķinu, kuru varēsiet apmaksāt ar bankas pārskaitījumu Jūsu internetbankā.
4. Dāvanu kartes izmantošana un derīgums
4.1. Dāvanu karte derīga 3 (trīs) mēnešus no tās izdošanas datuma. Ja dāvanu karte norādītajā periodā nav izmantota, pakalpojums tiek uzskatīts par sniegtu.
4.2. Lai vienotos par dāvanu kartē norādītā pakalpojuma sniegšanas datumu, tās turētajam jāsazinās ar mums pa kontaktos norādīto tālruņa numuru vai e-pasta adresi, jānosauc dāvanu kartes numurs un jārezervē pakalpojums, kā arī, lai to saņemtu, jāierodas norunātajā laikā:
Vienības gatvē 109, Rīga, LV-1058, Unity Biznesa centrā, C ieeja, 1. stāvā.
4.3. Dāvanu karte netiek mainīta pret naudu. Par neizmantotu dāvanu karti nauda netiek atgriezta.
5. Pirkumu veikšana
Interneta veikalā pārdoto produktu cenas un specifikācija ir norādītas blakus produktiem.
Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlēties piemērotāko piegādes veidu. Pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi pēc tam tiek parādītas uz ekrāna. Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.
5.1. Produktu izvēle:
- Pārlūkojiet produktus:
apmeklējiet sadaļu “Produkti” un pārlūkojiet produktus, produktu kategorijas vai izmantojiet meklēšanas joslu, lai atrastu konkrētas preces. - Izvēlieties produktu:
Noklikšķiniet uz produkta attēla vai nosaukuma, lai skatītu sīkāku informāciju.
Izvēlieties produkta variantus, piemēram, izmēru, krāsu vai daudzumu, ja nepieciešams. - Pievienot grozam:
Noklikšķiniet uz pogas "Pievienot grozam", lai izvēlēto preci pievienotu iepirkumu grozam.
Ja esat pabeidzis preču pievienošanu, varat turpināt iepirkšanos vai turpināt norēķināties.
5.2. Grozs
- Noklikšķiniet uz iepirkumu groza ikonas vai pogas “Grozs” vietnes navigācijas izvēlnē, lai pārskatītu grozā esošās preces.
- Šeit varat atjaunināt preču daudzumu, noņemt preces vai piemērot kuponus, ja tie ir pieejami.
- Izvēlieties piegādes veidu, pamatojoties uz jūsu vēlmēm un atrašanās vietu.
- Kad esat apmierināts ar grozu, “Grozs” lapā noklikšķiniet uz pogas "Turpināt noformēt pirkumu", lai nokļūtu “Pasūtījuma noformēšanas” lapā.
5.3. Pasūtījuma noformēšana
- Lietotāja konts:
Pēc izvēles Jums ir iespēja izveidot kontu vai pieteikties pirms maksājuma veikšanas. Tas nodrošina vienkāršāku pasūtījumu izsekošanu, pasūtījumu vēstures pārskatīšanu un ātrāku turpmāko pirkumu izrakstīšanu.
Pēc izvēles Jums ir iespēja pabeigt pirkumu kā viesim, neizveidojot kontu. Šajā gadījumā Jūs sniedzat nepieciešamo informāciju pasūtījuma nosūtīšanai un apmaksai bez nepieciešamības izveidot kontu. - Maksājuma un piegādes informācija:
Precīzi aizpildiet nepieciešamos norēķinu un piegādes informācijas laukus, tostarp savu vārdu, uzvārdu, piegādes adresi un kontaktinformāciju. Tas nodrošina, ka pasūtītās preces tiek piegādātas pareizajā vietā.
Ja nepieciešams, varat izvēlēties nosūtīt uz citu adresi. - Pārskatiet pasūtījumu:
Pārskatiet pasūtījuma informāciju, tostarp preces, daudzumus, piegādes adresi un maksājuma veidu.
Pirms maksājuma veikšanas Jums ir iespēja pārskatīt galīgo pasūtījuma kopējo summu, kas ietver starpsummu, piegādes izmaksas, nodokļus (ja piemērojams) un visas piemērotās atlaides.
Pirms turpināt, pārliecinieties, vai visa informācija ir pareiza. - Apmaksas veids:
Izvēlieties vēlamo maksājuma veidu no pieejamajām opcijām: Ar rēķina apmaksu, Maksājumi ar internetbanku.
5.4. Veikt pasūtījumu
- Pēc pasūtījuma detaļu pārskatīšanas un pārliecināšanās, ka viss ir pareizi, noklikšķiniet uz pogas "Veikt pasūtījumu", lai apstiprinātu pirkumu.
- Ja izvēlējāties “Maksājumi ar internetbanku”, droši ievadiet maksājuma informāciju. Sistēma droši apstrādā maksājumu, izmantojot norādīto maksājuma veidu. Tas ietver saziņu ar maksājumu vārteju vai apstrādātāju, lai autorizētu darījumu un pārskaitītu līdzekļus no lietotāja konta uz tirgotāja kontu.
5.5. Apstiprinājums
- Kad pasūtījums būs veiksmīgi veikts, jūs redzēsiet apstiprinājuma lapu ar pasūtījuma kopsavilkumu un apstiprinājuma ziņojumu.
- Jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu ar pasūtījuma informāciju un pasūtījuma/rēķina numuru.
- Ja izvēlējāties apmaksas veidu “Ar rēķina apmaksu”, veicot maksājumu caur savu internetbanku, pie maksājuma mērķa lūdzu norādiet rēķina numuru.
5.6. Izsekošanas secība
- Jūs varat izsekot sava pasūtījuma statusam, piesakoties savā kontā (ja tādu esat izveidojis) vai izmantojot jebkuru sniegto izsekošanas informāciju.
5.7. Saņemt pasūtījumu
- Kad jūsu pasūtījums būs apstrādāts, jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu, ka pasūtījums ir sagatavots izņemšanai vai nodots piegādes uzņēmumam, kas piegādās preces uz piegādes adresi, kas norādīta norēķināšanās laikā.
6. Apmaksas noteikumi
Par sniegtajiem kosmetoloģijas pakalpojumiem un dāvanu kartēm varēsiet samaksāt klātienē, samaksājot skaidrā naudā vai sagatavosim un uz Jūsu e-pastu nosūtīsim rēķinu, kuru varēsiet apmaksāt ar bankas pārskaitījumu Jūsu internetbankā.
Par internetveikala produktiem, klientiem ir iespēja veikt apmaksu lietojot Interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam uz e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu.
Visi rēķini tiek sagatavoti elektroniski un ir derīgi bez paraksta.
Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pirkumu iespējams apmaksāt izvēloties sekojošas maksājumu metodes, ko nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv , Maksekeskus AS:
- Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor
- Igaunijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Luminor
- Lietuvas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB un Luminor
- Somijas internetbanku maksājumi: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
- Visa/Mastercard karšu maksājumi
NB! Izmantojot internetbanku apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas “Atgriezties pie tirgotāja”.
Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.
7. Piegādes noteikumi
Preces tiek piegādātas uz sekojošām valstīm: Latvija, Lietuva, Igaunija un pārejās ES valstis.
Iegādātās preces tiek piegādātas izmantojot: Omniva pakomātu, kurjeru vai Latvijas Pasts starpniecību, kā arī iespējama izņemšana uz vietas:
Vienības gatvē 109, Rīga, LV-1058, Unity Biznesa centrā, C ieeja, 1. stāvā.
Lai saņemtu pasūtījumu uz vietas, līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam un pasūtījuma numuram.
Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī ir jāsedz Pircējam.
Piegādes izmaksas tiek parādītas, pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Iegādātās preces tiek nogādātas Pircēja norādītajā adresē/pakomātā 2 - 14 darba dienu laikā. Ņemiet vērā, ka šis termiņš norādīts no brīža, kad pasūtījums ir apstrādāts un prece ir sapakota sūtīšanai.
Pasūtījuma apstrādes laiks katrai precei var atšķirties, tas var būt no vienas darba dienas līdz pat piecām nedēļām. Ja preces apstrādes laiks ir ilgāks par vienu nedēļu (5 darba dienām), sazināšos ar Jums. Piegādes laiks atkarīgs no galamērķa valsts.
Izņēmuma gadījumos mums ir tiesības nosūtīt preces līdz 45 kalendāra dienām, par to informējot klientu.
Par pakomāta un kurjerpakalpojumu piegādes laikiem vairāk uzzināsiet viņu mājaslapā šeit:
8. Atteikuma tiesības
Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža. Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.
Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, preces drīkst izmantot tikai tām paredzētajiem mērķiem, patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Ja preces tiek nepiemēroti izmantotas vai bojātas, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums, vai, ja tās iepakojums ir būtiski bojāts, internetveikalam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam.
Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums jāiesniedz atteikuma veidlapu, kuru iespējams atrast šeit: piegāde un apmaksa nosūtot to uz e-pasta adresi beautyworldveikals@gmail.com 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas.
Pircējs sedz preces atgriešanas izmaksas, izņemot gadījumus, kad iemesls atgriešanai ir tas, ka prece neatbilst pasūtījumam (piemēram, nepareizs vai bojāts produkts).
Pircēja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas nosūtīšanas internetveikalam, atdot Pārdevējam Preces. Pēc atpakaļ nosūtīto preču saņemšanas internetveikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atmaksā visus no pircēja saņemtos maksājumus pamatojoties uz Distances līgumu.
Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kamēr nav saņēmis no Pircēja Preces vai preču atgriešanas apliecinājumu. Ja pircējs ir izvēlējies citu sūtīšanas veidu nekā lētāko internetveikalā piedāvāto sūtījumu veidu, internetveikalam nav pienākums kompensēt pārsniegtās sūtījuma izmaksas.
Internetveikals nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus internetveikala saprātīgas kontroles.
Internetveikals patur tiesības atteikties pārdot preces un pieprasīt preču atgriešanu no Pircēja, ja internetveikalā norādītā cena ir ievērojami mazāka par tās tirgus cenu kļūdas dēļ.
9. Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci
Internetveikals ir atbildīgs par Pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem vai trūkumiem, kas radusies 6 mēnešu laikā pēc preču piegādes dienas klientam, vai bijusi piegādes brīdī, ja šāds pieņēmums nav pretrunā ar lietas īpašībām vai trūkumu. Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par preču neatbilstību nekavējoties, 2 mēnešu laikā pēc tās konstatēšanas, t.i., jāiesniedz sūdzība. Pircējs var iesniegt sūdzību, sazinoties ar internetveikalu, rakstot uz beautyworldveikals@gmail.com.
Internetveikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam. Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas.
Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pārdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs uz patērētāja sūdzību sniedz rakstisku atbildi 15 dienu laikā.
10. Pircēja personas datu apstrāde
Internetveikals apstrādā tikai tos personas datus, kurus pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, kā piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts u.c.
Internetveikals nodod personas datus transporta pakalpojumu sniedzējam/iem, lai nodrošinātu preču piegādi.
Ja Jūs esat nepārprotami piekritis saņemt mūsu mārketinga paziņojumus, tostarp jaunumus, mēs laiku pa laikam varam sazināties ar Jums nosūtot informāciju par mūsu pakalpojumiem un jaunākajiem piedāvājumiem. Šajā nolūkā mēs varam apstrādāt Jūsu e-pasta adresi, kuru norādījāt, pierakstoties mārketinga komunikācijai. Pircējam ir iespēja atteikties no mārketinga paziņojumiem, paziņojot par to mums, rakstot uz beautyworldveikals@gmail.com.
11. Strīdu izšķiršanas kārtība
Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.
Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstaprēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.
Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.