Piegāde un apmaksa
Pasūtīšana un apmaksa / Saņemšana un piegāde / Garantija un preču atgriešana
Kosmetoloģijas pakalpojumi un dāvanu kartes
Par sniegtajiem kosmetoloģijas pakalpojumiem un dāvanu kartēm varēsiet samaksāt klātienē, samaksājot skaidrā naudā vai sagatavosim un uz Jūsu e-pastu nosūtīsim rēķinu, kuru varēsiet apmaksāt ar bankas pārskaitījumu Jūsu internetbankā.
Pasūtīšana un apmaksa
Par internetveikala produktiem, klientiem ir iespēja veikt apmaksu lietojot Interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam uz e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu.
Interneta veikalā pārdoto produktu cenas un specifikācija ir norādītas blakus produktiem.
Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlēties piemērotāko piegādes veidu. Pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi pēc tam tiek parādītas uz ekrāna. Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.
Kad pasūtījums būs veiksmīgi veikts, jūs redzēsiet apstiprinājuma lapu ar pasūtījuma kopsavilkumu un apstiprinājuma ziņojumu.
Jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu ar pasūtījuma informāciju un pasūtījuma/rēķina numuru.
Ja izvēlējāties apmaksas veidu “Ar rēķina apmaksu”, veicot maksājumu caur savu internetbanku, pie maksājuma mērķa lūdzu norādiet rēķina numuru.
Apmaksas veidi
Pasūtījuma noformēšanas lapā Jums būs iespēja izvēlēties apmaksas veidu:
- Ar rēķina apmaksu
- Maksāt ar internetbanku
Ar rēķina apmaksu
Mēs sagatavosim un nosūtīsim rēķinu uz jūsu e-pastu, kuru varēsiet apmaksāt caur savu interneta banku.
Maksāt ar internetbanku
Pirkumu iespējams apmaksāt izvēloties sekojošas maksājumu metodes, ko nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv , Maksekeskus AS:
- Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor
- Igaunijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Luminor
- Lietuvas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB un Luminor
- Somijas internetbanku maksājumi: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
- Visa/Mastercard karšu maksājumi
Saņemšana un piegāde
Iepriekš vienojoties par apmeklējuma laiku, Pasūtījumu ir iespējams izņemt bezmaksas adresē: Vienības gatve 109, Rīga, LV-1058.
Preces tiek piegādātas uz sekojošām valstīm: Latvija, Lietuva, Igaunija un pārejās ES valstis. Iegādātās preces tiek piegādātas izmantojot: Omniva pakomātu, kurjeru vai Latvijas Pasts starpniecību, kā arī iespējama izņemšana uz vietas. Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī ir jāsedz Pircējam. Piegādes izmaksas tiek parādītas, pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Iegādātās preces tiek nogādātas Pircēja norādītajā adresē/pakomātā 2 - 14 darba dienu laikā. Ņemiet vērā, ka šis termiņš norādīts no brīža, kad pasūtījums ir apstrādāts un prece ir sapakota sūtīšanai. Pasūtījuma apstrādes laiks katrai precei var atšķirties, tas var būt no vienas darba dienas līdz pat piecām nedēļām. Ja preces apstrādes laiks ir ilgāks par vienu nedēļu (5 darba dienām), sazināšos ar Jums. Piegādes laiks atkarīgs no galamērķa valsts. Izņēmuma gadījumos mums ir tiesības nosūtīt preces līdz 45 kalendāra dienām, par to informējot klientu.
Par pakomāta un kurjerpakalpojumu piegādes laikiem vairāk uzzināsiet viņu mājaslapā šeit:
Sūtījumi uz OMNIVA pakomātu:
- sūtījumu iespējams izņemt kādā no Omniva pakomātiem (aplūko pakomātu adreses šeit: OMNIVA pakomāti);
- sūtījumu iespējams saņemt ar Omniva kurjeru uz Jūsu norādīto adresi;
Piegāde Latvijā uz Omniva pakomātiem: 1-5 dienas.
* Piegādes izmaksas atkarīgas no pasūtījuma svara, izmēra un piegādes iespējām. Pēc pasūtījuma veikšanas ar Jums sazināšos, lai precizētu piegādes iespējas un izmaksas. Apgrūtinātas piegādes gadījumos cenas var tikt paaugstinātas.
Uzreiz pēc Klienta veiktās Apmaksas saņemšanas, E-veikals www.vitabeauty.lv pasūtījumu nodod OMNIVA loģistikas pārvadātājam piegādei uz Klienta norādīto piegādes veidu-adresi.
Kurjeram piegādes brīdī ir tiesības Jūs lūgt uzrādīt personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību), lai pārbaudītu saņēmēja identitāti, un fiksēt šī dokumenta numura pēdējos 5 ciparus.
Ja Jums ir nosūtīts paziņojums par preču nosūtīšanu un Jūs to neesat saņēmis norādītajā termiņā, lūdzu sazinieties ar mani jebkurā veidā, norādiet pasūtījuma numuru un atradīsim Jūsu paku!
Piegāde Eiropā:
Pārējām Eiropas Ekonomikas Zonas valstīm, kas nav Baltijas valsts, maksa par piegādi tiks aprēķināta individuāli.
Veicot pasūtījumu, pasūtījuma noformēšanas lapā kā maksājuma veids norādiet "Ar rēķina apmaksu", ar jums sazināšos par piegādes izmaksām.
Pēc apstiprinājuma, uz Jūsu norādīto e-pastu tiks nosūtīts rēķins, papildināts ar "Piegādes izmaksām".
Pirms pasūtījuma veikšanas, varat sazināties ar mani un uzzināt precīzākas "piegādes izmaksas" uz konkrēto valsti.
Padomi, lai izvairītos no Pasūtījuma piegādes kavēšanās:
- veicot Pasūtījuma noformēšanu, visa informācija jānorāda uzmanīgi un korekti;
- iesniegtajai Piegādes informācijai jābūt precīzai, derīgai un aktuālai.
E-veikals www.vitabeauty.lv neuzņemas atbildību par Piegādes aizkavēšanos gadījumos, ja pasūtītās preces tika savlaicīgi nodotas loģistikas partneriem, taču pasūtījuma Piegāde tika aizkavēta sakarā ar apstākļiem, ko E-veikals www.vitabeauty.lv nevarēja paredzēt un/vai kontrolēt.
E-veikals www.vitabeauty.lv patur tiesības neapkalpot Pasūtījumus gadījumos, ja neizdodas sazināties ar Pasūtījuma veicēju pa norādīto tālruņa numuru vai e-pastu.
Garantija un preču atgriešana
Visām mūsu precēm ir spēkā ražotāja noteiktā garantija.
Iepērkoties mūsu vietnē www.vitabeauty.lv preces 14 dienu laikā ir iespējams atgriezt.
Atgrieztajām precēm ir jābūt nebojātā orģinālā iepakojumā, preces nedrīkst būt ne fiziski, ne vizuāli bojātas un jāsatur pilna komplektācija, kāda tā bija pārdošanas brīdī. Precēm nedrīkst būt nolietojuma pazīmes.
Atgriešanas izmaksas sedz Pircējs.